Convocatòria borses d'ocupació de caràcter extraordinari per a diversos llocs.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

Modificació termini d'inscripció

Pel volum de sol·licituds rebudes en la convocatòria de bosses urgents, la inscripció de les bosses de caràcter extraordinari (inclouen proves selectives) s'àmplia fins al 30 de juny de 2019.

L'annex I junt amb els documents requerits (fotocòpia de DNI/ NIE o passaport i documentació acreditativa de la titulació requerida per a l'exercici del lloc) podrà presentar-los, dins del nou termini d'inscripció, en els registres següents:

1.) Presencial: Des del dia 6 de maig de 2019 en el REGISTRE GENERAL DE CIUTAT DE LES ARTS I DE LES CIÈNCIES S.A, Avinguda del Professor López Piñero (Historiador de la Medicina) , núm. 7 46013 VALÈNCIA. De 8:30 a 14:00 hores de dilluns a divendres. La sol·licitud d'inscripció s'haurà d'entregar en un sobre (un distint per lloc sol·licitat).

2.) Per qualsevol dels procediments establits en la normativa del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. La sol·licitud d'inscripció i documentació requerida, s'haurà de presentar per cada lloc sol·licitat (un distint per lloc sol·licitat).

3.) A partir de l'1 de juny de 2019 es podrà realitzar la inscripció telemàtica per mitjà de DNI electrònic, certificat digital o CL@VE a través de la seu electrònica de la Ciutat de les Arts i les Ciències SAU.

La data, hora i lloc de celebració de les proves selectives es publicarà per mitjà d'anunci en la pàgina web de l'entitat i DOGV.

Llistats provisionals d'inscrits admesos i esclosos

Resolució de 21 d'octubre de 2019 del Director General de la Ciudad de las Artes y de las Ciencias, S.A.U.

En conformitat amb l'apartat onzé de les bases de la convocatòria, es concedeix un termini de deu dies hàbils, a partir del següent de la publicació de l'adjunta Resolució, perquè les persones interessades puguen al·legar el que estimen convenient al seu dret, per a esmenar o completar la seua sol·licitud o documentació, segons l'indicat en el camp d'observacions del llistat d'exclosos, aportant les proves pertinents i documentació justificativa .

Les al·legacions es dirigiran a bolsasempleo@cac.es on s'indicarà en l'assumpte AL·LEGACIONS BORSA EXTRA i en el cos del correu el motiu de l'al·legació. S'haurà d'aportar la documentació justificativa de l'al·legat.

FASE OPOSICIÓ
Prova teòric-pràctica.
  • L'exercici tindrà com a finalitat valorar les aptituds, destreses i capacitat professional de les persones aspirants en relació a les funcions pròpies del lloc al qual opten.
  • L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 45 minuts, d'un qüestionari de 30 preguntes sobre el contingut dels temes que s'inclouen en l'annex I.
  • El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d'elles serà la correcta.
  • D'aquest qüestionari, 10 preguntes seran de caràcter teòric i versaran sobre el temari de normativa i informació general. Les 20 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre els temes del temari específic del lloc.
  • Cada pregunta tindrà un valor de 2 punts - Cada pregunta incorrecta descomptarà 0,5 punts - Les preguntes no contestades no descomptaran
  • Per a superar la prova serà necessari obtindre una puntuació igual o superior a 30 punts.
  • Les proves selectives es realitzaran el mes de febrer 2020. Les dates i lloc de l'Prova selectiva es publicaran com a mínim amb 15 dies d'antelació en el Portal d'*Ocupaciò i en el DOGV.

Annex I

Temari general:

Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.

Informació general Ciutat de les arts i de les Ciències. SA.

Annex I-Personal Atenció al públic

Temari específic:

Manual atenció al públic

Manual Qualitat 2019

Anglés atenció al públic.

Annex I-Auxiliar manteniment

Temari específic:

  • Reial decret 487/1997, de 14 d'abril, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la manipulació manual de càrregues que comporte riscos, en particular dors lumbars, per als treballadors.

    Reial decret 773/1997, de 30 de maig, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la utilització pels treballadors d'equips de protecció individual.

Annex I-Ajudant manteniment

Temari específic:

  • Reial decret 487/1997, de 14 d'abril, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la manipulació manual de càrregues que comporte riscos, en particular dors lumbars, per als treballadors.

    Reial decret 773/1997, de 30 de maig, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la utilització pels treballadors d'equips de protecció individual.

    Reial decret 614/2001, de 8 de juny, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la salut i seguretat dels treballadors enfront del risc elèctric.

    Reial decret 1215/1997, de 18 de juliol, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut per a la utilització pels treballadors dels equips de treball..

CONVOCATÒRIA PROVES SELECTIVES

De conformitat amb l'apartat dosé de la convocatòria de 14 de febrer de bosses extraordinàries, es convoca al personal sol·licitant admés segons resolució de 21 d'octubre de 2019 del Director General de Ciutat de les Arts i les Ciències, SAU. a la realització de les proves selectives de les borses de caràcter extraordinari.

Les proves tindran lloc, atés el lloc convocat i al nombre de sol·licitants, en la data i hora que figura a continuació:

NOTA: Els grups s'han confeccionat per ordre alfabètic, segons la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques per la qual es determina la lletra per a fixar l'ordre d'intervenció de les persones aspirants. En aquest cas, s'inicia pels aspirants el primer cognom dels quals comence per la lletra F.

19 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
9:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES AUXILIAR MANTENIMIENT
11:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES AJUDANT MANTENIMIENT
21 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
9:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 1 APARCADOR/A
11:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 2 APARCADOR/A
14:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 3 APARCADOR/A
24 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
8:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 1 PERSONAL ATP
11:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 2 PERSONAL ATP
13:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 3 PERSONAL ATP
15:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 4 PERSONAL ATP
25 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
8:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 1 SUPERVISOR/A ATP
11:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 2 SUPERVISOR/A ATP
13:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 3 SUPERVISOR/A ATP
15:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 4 SUPERVISOR/A ATP
26 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
9:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 1 ANIMADOR/A
11:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 2 ANIMADOR/A
14:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 3 ANIMADOR/A
27 DE FEBRER DE 2020
HORALLOCLLOC DE TREBALL
9:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 1 COORDINADOR/A
11:30AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 2 COORDINADOR/A
14:00AUDITORI SANTIAGO GRISOLÍA DEL MUSEU DE LES CIÈNCIES GRUP 3 COORDINADOR/A

DIRECCIÓ AUDITORIO: Museu de les Ciències, Av. Professor López Piñero (Historiador de la Medicina), 7 46013 - València

Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Quedaran perdudes el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades. No hi ha opció de sol·licitar canvis de grup.

Les persones admeses podran consultar la data, hora i grup assignat, en els llistats que es publiquen per a tal efecte en aquest Portal d’Ocupació.

Les persones aspirants hauran d'observar, les instruccions del OTS o del personal col·laborador durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes.

IMPORTANT: Els aspirants hauran d'acudir proveïts del DNI, NIE o passaport o permís de conduir emés a Espanya, i un bolígraf de tinta blava o negra/b>.

Abans de l'inici de cada exercici, quan s'estime oportú durant el seu desenvolupament, en la recollida després de la seua finalització i sempre que ho considere convenient el personal col·laborador o el *OTS, es comprovarà la identitat de les persones aspirants mitjançant l'exhibició del DNI, NIE, passaport o permís de conduir emés a Espanya, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades d'aquests documents.

AUXILIAR MANTENIMIENT

Convocatòria 19/02/2020

Data publicació 29/06/2020

Data publicació 03/06/2020 18:00h

AJUDANT MANTENIMIENT

Convocatòria 19/02/2020

Data publicació 29/06/2020

Data publicació 03/06/2020 18:00h


LListat definitiu puntuacions

Resolució de 17 de juliol de 2020 del director general de Ciudad de las Artes y de las Ciencias, S.A.U., per la qual s'aprova la llistes definitives de puntuacions obtingudes en la fase de proves selectives per als llocs convocats en la borses de caràcter extraordinari per a diversos llocs.

Amb la publicació d'aquesta resolució s'entenen notificades les estimacions o desestimacions, en cada cas, de les al·legacions i/o esmenes realitzades pels interessats als llistats provisionals de puntuacions.

Aquesta fase de proves selectives, té caràcter eliminatori i només podran participar en la fase de baremació de mèrits les persones admeses que hagen superat la fase de proves, és a dir, hagen obtingut una puntuació igual o superior a 30 punts.

LListat provisional puntuacions

Es procedeix a donar publicitat al llistat provisional de puntuacions obtingudes en la fase de proves selectives, detallant el resultat obtingut per cada persona candidata en les proves selectives per als llocs convocats en les boles extraordinàries de CACSA.

Una vegada finalitzat el termini establit per a la presentació d'al·legacions, s'adjunta les plantilles de respostes de correccions definitives, on es recullen possibles modificacions de les plantilles provisionals, com a conseqüència d'estimacions de les al·legacions presentades.

De conformitat amb la convocatòria, les persones candidates que ho desitgen disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà al de la publicació d'aquesta resolució, per a formular per escrit quantes al·legacions consideren oportunes en relació amb el llistat provisional de puntuacions emés. Examinades les al·legacions es publicarà la relació definitiva de persones que han superat la fase de les proves selectives i que han de passar a la fase de baremació de mèrits.

  • APARCADOR/A
  • AUXILIAR MANTENIMIENT
  • AJUDANT MANTENIMIENT
  • PERSONAL ATP
  • SUPERVISOR/A ATP
  • ANIMADOR/A
  • COORDINADOR/A
  • Es podran realitzar les al·legacions oportunes, dirigint un escrit a l'òrgan tècnic de selecció a bolsasempleo@cac.es, on s'indicarà en l'assumpte AL·LEGACIONS PUNTUACIONS i en el cos del correu l'escrit d'al·legacions que haurà de contindre:

    1. Nom, cognoms i DNI (adjuntar arxiu amb DNI) de la persona candidata.
    2. Indicar la prova selectiva: Lloc i grup
    3. Motiu de l'al·legació: indicar el motiu pel qual s'està d'acord amb la puntuació.
    4. Per a atendre l'al·legació s'haurà d'aportar totes les dades indicades i adjuntar arxiu amb imatge del DNI, per a identificar al candidat/a.
    5. El termini d'al·legacions serà de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà al de la publicació d'aquesta resolució, des de la publicació de les puntuacions provisionals.
FASE CONCURS

Data publicació 21/07/2020 - Data finalització 04/08/2020

De conformitat a la convocatòria només podran participar en la fase de baremació de mèrits les persones admeses que hagen superat la fase de proves (30 o més punts).

A causa del risc COVID-19, s'acorda que la presentació de mèrits (autobaremació i títols) es realitzarà exclusivament mitjançant el següent mòdul web.

Finalitzada la presentació de mèrits els sol·licitants rebran per correu electrònic un mail amb número de registre, documents adjuntats i puntuació obtinguda segons autobaremació presentada.

Per a resolució de dubtes o incidències que sorgisquen en la fase de mèrits, hauran de remetre correu electrònic a bolsas@cac.es.


Forma d'acreditació dels mèrits:

A els/as candidats/as que hagueren superat la fase de les proves selectives se'ls concedirà un termini de deu dies hàbils (del 22 de juliol al 4 d'agost, tots dos inclusivament) perquè presenten la documentació acreditativa dels mèrits que desitgen fer valdre.

A causa de la situació excepcional i a l'estat d'alarma per a la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, per l'es van veure suspesos els terminis i el procés selectiu de les bosses extraordinàries convocades, la comissió de seguiment de les bosses de CACSA, acorda ampliar el període de possessió de mèrits: ELS MÈRITS QUE ES VULGUEN FER VALDRE, HAURAN DE POSSEIR-SE FINS Al 30 DE JUNY DE 2020.

Els mèrits s'han d'adjuntar en l'autobaremació de mèrits la pàgina web.

De conformitat amb l'apartat dosé de la convocatòria, la documentació que es presente ha de ser fidel reflex de l'original, no és necessari la seua compulsa. Sense perjudici que la justificació acreditativa de tal requisit puga ser requerida en qualsevol moment per l'entitat. Concretament, se sol·licita sempre la presentació dels documents originals en el moment de la crida per a la una possible contractació.



Mèrits relacionats amb l'experiència professional

Un màxim de 20 punts correspondrà a mèrits relacionats amb l'experiència professional.

  • A. Per serveis prestats en CACSA en el lloc sol·licitat: per cada mes complet,0,10 punts.
  • B. Per serveis prestats en llocs amb iguals funcions a les corresponents al lloc sol·licitat en administracions públiques, entitats/empreses del sector públic o en entitats/empreses privades: per cada mes complet de serveis efectius,0,05 punts.
  • C. Per serveis prestats en CACSA en altres categories/posats: Per cada mes complet de serveis efectius,0,04punts.

Per a justificar el temps treballat, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral (que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social). Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs amb les mateixes funcions s'haurà d'aportar certificat d'empresa o contracte/s de treball que contemple el temps treballat, la categoria laboral i una descripció de les funcions desenvolupades.

No serà necessari aportar certificat d'empresa per als serveis prestats en la pròpia entitat.



Mèrits relacionats amb la formació.

Un màxim de 20 punts correspondrà als mèrits relacionats amb la formació, segons els següents apartats:

  • A. Titulació acadèmica.

    Per qualsevol títol acadèmic d'igual o superior nivell a l'exigit per a l'acompliment del lloc de treball a proveir, a exclusió del qual siga necessari per a l'accés al lloc: 3 punts per títol, fins a un màxim de 6 punts.

    Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, entenent-se compreses en el mateix aquelles altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

    AVÍS: ELS TÍTOLS APORTATS EN LA FASE DE MÈRITS, HAN DE SER DIFERENT/S Al TÍTOL REQUERIT I PRESENTAT EN LA INSCRIPCIÓ

  • B. Cursos de formació i perfeccionament.

    Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen, de duració igual o superior a 75 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, amb un màxim de 6 punts, conformement a la següent escala:

    • De 100 o més hores: 2 punts.
    • De 75 a menys de 100 hores: 1punt.

    En aquest apartat no es puntuaran els cursos d'idiomes.

  • C. Valencià.

    El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 5 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, la Comissió Interuniversitària d'Estandardització de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o l'Escola Oficial d'Idiomes (*EOI), conformement a la següent escala:

    Nivelles Puntuació:

    • A1 0,75 punts
    • A2 (oral) 1 punt
    • B1 (elemental) 1,80 punts
    • B2 2,50 punts
    • C1 (mitjà) 3,75 punts
    • C2 (superior) 5 punts.

    Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca.

  • D. Anglés.

    Es valorarà fins a 3 punts el coneixement d'anglés. El coneixement de l'idioma es valorarà conforme als nivells certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat):

    Nivelles Puntuació:

    • A: 0,3 punts
    • B1: 1 punt
    • B2: 2 punts
    • C1 o superior: 3 punts.

    La valoració del coneixement de l'idioma anglés s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

???res_05jun2023.fec???

???res_05jun2023.t1???

S'informa dels acords adoptats per la Comissió de Seguiment recollits en la resolució a dalt adjunta:

1. EXAMEN DE NOVES SOL·LICITUDS.

De conformitat amb les bases de la convocatòria i pel fet que el nombre de sol·licituds presentades per la borsa extraordinària de Personal d'Atenció al Público, era molt nombrós en relació als llocs que es preveia cobrir en l'exercici 2020/2021, es va acordar revisar un nombre inicial de sol·licituds segons la puntuació obtinguda pels sol·licitants (puntuació resultant de la prova selectiva i l'autobarem presentat pels candidats aprovats). Es van realitzar les següents revisions:

Primera. Segons resolució de la Direcció General de 16 d'octubre de 2020, es va establir la revisió inicial de 103 candidatures aconseguint fins a la puntuació de 63,8 punts (nota de tall).

Segona. Segons resolució de la Direcció General de 06 de juliol de 2021, es va establir una segona revisió de 53 candidatures aconseguint fins a la puntuació de 60,05 punts (nota de tall).

Tercera. Segons resolució de la Direcció General de 30 de juny de 2022, es va establir una segona revisió de 53 candidatures aconseguint fins a la puntuació de 57,06 punts (nota de tall).

A causa de les crides realitzades fins hui, candidatures que han sol·licitat desactivar-se temporalment i en previsió de les contractacions de la temporada alta d'estiu 2023, s'ha acordat revisar noves sol·licituds (comprovat i avaluat els mèrits presentats pels aspirants). S'ha procedit a realitzar una quarta revisió fins a la nota de tall de 49,43 punts.

D'aquesta manera, una vegada finalitze el termini d'al·legacions, s'ampliaran les candidatures amb número d'ordre de crida del llistat de personal admés per al lloc de personal d'atenció al públic.

La resta de sol·licituds que en el llistat apareixeran amb el codi SRCS (sense revisar comissió de seguiment) quedaran en situació d'espera, per a ser revisats posteriorment, una vegada s'esgoten totes les candidatures revisades i que superen la nova puntuació del barem de tall (49,43 punts).

Relació provisional de candidatures revisades de la borsa extraordinària de personal d'Atenció al públic, ordenats per la puntuació indicada segons autobarem del candidat.

Les al·legacions es dirigiran a bolsasempleo@cac.es on s'indicarà en l'assumpte AL·LEGACIONS MÈRITS 4º REVISIÓ i el cos del correu l'escrit d'al·legacions haurà de contindre:

Nom, cognoms i DNI (adjuntar arxiu amb DNI) de la persona candidata.

Motiu de l'al·legació: indicar el motiu pel qual s'està d'acord amb la puntuació de la fase de mèrits.

Per a atendre l'al·legació s'haurà d'aportar totes les dades indicades i adjuntar arxiu amb imatge del DNI, per a identificar al candidat/a. Examinades les al·legacions i proves aportades, el OTS realitzarà proposta al Director General, que dictarà Resolució final aprovant amb caràcter definitiu, els llistats de candidats/as integrants de les bosses EXTRAORDINÀRIES ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per a cada lloc.

09/06/2022

Resolució de 9 de juny de 2022 del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, S.A.O., per a l'ampliació de la revisió de candidatures del lloc de Personal d'Atenció al Público (tercera revisió)

S'informa dels acords adoptats per la Comissió de Seguiment recollits en la resolució a dalt adjunta:

De conformitat amb les bases de la convocatòria i pel fet que el nombre de sol·licituds presentades per al lloc de Personal d'Atenció al Público, era molt nombrós en relació als llocs que es preveia cobrir en l'exercici 2020/2021, es va acordar revisar un nombre inicial de sol·licituds segons la puntuació obtinguda pels sol·licitants (puntuació resultant de la prova selectiva i l'autobarem presentat pels candidats aprovats).

Es va establir la revisió inicial per al lloc de personal d'atenció al públic aconseguint fins a la puntuació de 63,8 punts (nota de tall). Posteriorment, el 6 de juliol de 2021 es va aprovar la revisió de noves candidatures del lloc de personal d'atenció al públic fins a aconseguir la nota de tall de 60, 05 punts.

D'aquesta manera, una vegada finalitze el termini d'al·legacions, s'ampliaran les candidatures amb número d'ordre de crida del llistat de personal admés per al lloc de personal d'atenció al públic.

La resta de sol·licituds que en el llistat apareixeran amb el codi SRCS (sense revisar comissió de seguiment) quedaran en situació d'espera, per a ser revisats posteriorment, una vegada s'esgoten totes les candidatures revisades i que superen la nova puntuació del barem de tall (57,06 punts).

Relació provisional de candidatures revisades de la borsa extraordinària de personal d'Atenció al públic, ordenats per la puntuació indicada segons autobarem del candidat.

Les al·legacions es dirigiran a bolsasempleo@cac.es on s'indicarà en l'assumpte AL·LEGACIONS MÈRITS 3a REVISIÓ i el cos del correu l'escrit d'al·legacions haurà de contindre:

De conformitat amb les bases de la convocatòria i pel fet que el nombre de sol·licituds presentades per al lloc de Personal d'Atenció al Público, era molt nombrós en relació als llocs que es preveia cobrir en l'exercici 2020/2021, es va acordar revisar un nombre inicial de sol·licituds segons la puntuació obtinguda pels sol·licitants (puntuació resultant de la prova selectiva i l'autobarem presentat pels candidats aprovats).

Es va establir la revisió inicial per al lloc de personal d'atenció al públic aconseguint fins a la puntuació de 63,8 punts (nota de tall). Posteriorment, el 6 de juliol de 2021 es va aprovar la revisió de noves candidatures del lloc de personal d'atenció al públic fins a aconseguir la nota de tall de 60, 05 punts.

D'aquesta manera, una vegada finalitze el termini d'al·legacions, s'ampliaran les candidatures amb número d'ordre de crida del llistat de personal admés per al lloc de personal d'atenció al públic.

06/07/2021

Resolució de 6 de julio de 2021 del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, S.A.O., per a l'ampliació de la revisió de candidatures del lloc de Personal d'Atenció al Públic

S'informa dels acords adoptats per la Comissió de Seguiment recollits en la resolució a dalt adjunta:

Degut que per al lloc de personal d'atenció al públic, es va realitzar una revisió inicial de 103 candidatures, s'ha procedit a revisar els mèrits de 53 noves sol·licituds (comprovar i avaluar els mèrits presentats pels aspirants), confeccionant-se una nova relació d'aspirants amb la puntuació de mèrits revisada.

D'aquesta manera, una vegada finalitze el termini d'al·legacions, s'ampliaran les candidatures amb número d'ordre de crida del llistat de personal admés per al lloc de personal d'atenció al públic.

La resta de sol·licituds que en el llistat apareixeran amb el codi SRCS (sense revisar comissió de seguiment) quedaran en situació d'espera, per a ser revisats posteriorment, una vegada s'esgoten totes les candidatures revisades i que superen la nova puntuació del barem de tall (60,05 punts).

Relació provisional de candidatures revisades de la borsa extraordinària de personal d'Atenció al públic, ordenats per la puntuació indicada segons autobarem del candidat.

01/02/2021

Resolució 1 de febrer de 2021 del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, S.A.O., per a la publicació dels llistats provisionals de candidats/as integrants de les borses de personal de Aparcador/a, Ajudant de manteniment i Auxiliar de manteniment ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda

Els candidats/as que no hagen presentat el formulari d'autobaremació de la fase de mèrits, no quedaran exclosos, s'indicarà la puntuació obtinguda en la fase de prova selectiva i amb el codi SB (sense baremar) en la fase de mèrits.

APARCADOR/A

De conformitat amb les bases de la convocatòria, pel fet que el nombre de sol·licituds presentades per al lloc de APARCADOR/A, és molt nombrós en relació als llocs que es preveu cobrir en l'exercici 2021 i a causa de la caducitat de la borsa urgent, s'ha establit un nombre mínim de sol·licituds a examinar segons la puntuació obtinguda pels sol·licitants (puntuació resultant de la prova selectiva i l'autobarem presentat pels candidats aprovats): Es procedeix a examinar les sol·licituds que hagen obtingut una puntuació major o igual a 61,95 punts, sent un total de 50 sol·licituds valorades.

La resta de sol·licituds que en el llistat apareixen amb el codi SRCS (sense revisar comissió de seguiment) queden en situació d'espera, per a ser revisats posteriorment o una vegada s'esgoten les candidatures revisades i que superen la puntuació del barems de tall de cada lloc.

En l'Àrea del candidat els sol·licitants poden consultar la revisió dels mèrits aportats.

A. LLISTAT I amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc de aparcador/a.

B. LLISTAT II amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc d'ajudant manteniment.

C. LLISTAT III amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc d'auxiliar de manteniment.

19/10/2020

Resolució de 16 d'octubre de 2020 del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, S.A.U., per a la publicació dels llistats provisionals de candidats/as integrants de les borses de Personal d'Atenció al Públic, Animació cientifica, Supervisor/a serveis i Coordinació, ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda

S'informa dels acords adoptats recollits en la resolució a dalt adjunta:

  1. Vist que el nombre de sol·licituds presentades és molt nombrós en relació amb els llocs a cobrir, i de conformitat amb el que s'estableix en l'apartat tretzé de la citada resolució de 14 de febrer dictada pel Director General, de manera justificada, per raons d'urgència i necessitat, es prioritza l'examen de les sol·licituds dels llocs de personal d'atenció al públic, animació científica, supervisor/a serveis i coordinació. Així mateix, s'estableix un nombre mínim inicial de sol·licituds a examinar segons l'autobarem presentat.
  2. Els candidats/as que no hagen presentat el formulari d'autobaremació de la fase de mèrits, no quedaran exclosos, s'indicarà la puntuació obtinguda en la fase de prova selectiva i amb el codi SB (sense baremar) en la fase de mèrits.
  3. Personal d'Atenció al Públic i Animació Científica:

    De conformitat amb les bases de la convocatòria, pel fet que el nombre de sol·licituds presentades per al lloc de Personal d'Atenció al Públic i Animació Científica, és molt nombrós en relació als llocs que es preveu cobrir en l'exercici 2020/2021 i a causa de la caducitat de la borsa urgent, s'ha establit un nombre mínim de sol·licituds a examinar segons la puntuació obtinguda pels sol·licitants (puntuació resultant de la prova selectiva i l'autobarem presentat pels candidats aprovats):

    Lloc personal atenció al públic: es procedeix a examinar les sol·licituds que hagen obtingut una puntuació major o igual a 63,8 punts, sent un total de 103 sol·licituds valorades.

    Lloc d'animació científica: es procedeix a examinar les sol·licituds que hagen obtingut una puntuació major o igual a 61,8 punts, sent un total de 51 sol·licituds valorades

    La resta de sol·licituds que en el llistat apareixen amb el codi *SRCS (sense revisar comissió de seguiment) queden en situació d'espera, per a ser revisats posteriorment o una vegada s'esgoten les candidatures revisades i que superen la puntuació del barems de tall de cada lloc.

  4. Supervisor de serveis i coordinació:

    Pel fet que existeixen sol·licituds de personal laboral fix per al lloc de supervisor/a de serveis i per al lloc de coordinador/a i per la urgència de constituir les bosses extraordinàries per la caducitat de la convocatòria de bosses urgents i la previsió de llocs a cobrir en l'exercici 2020/2021, el OTS aprova revisar en aquesta publicació, la baremació de les sol·licituds presentades per personal laboral fix de l'entitat que forma part de la borsa, i confeccionar la relació ordenada de la resta d'aspirants amb la puntuació obtinguda per la suma de la prova selectiva i la indicada pel sol·licitant en el formulari d'autobaremació

    La resta de sol·licituds seran examinades només si es considera necessari per la comissió a tenor d'una possible extinció i/o ampliació de la borsa.

LLISTAT I amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc de personal d'atenció al públic.

LLISTAT II amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc de personal d'animació científica.

LLISTAT III amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc de supervisor/a serveis.

LLISTAT IV amb la relació provisional de candidats/as integrants de la borsa EXTRAORDINÀRIA ordenats de conformitat amb la puntuació total obtinguda per al lloc de coordinador/a.

Convocatòria borses d'ocupació de caràcter extraordinari per a diversos llocs.
  • Termini de presentació de sol·licituds: Des del 06 de maig fins al 30 de juny de 2019
  • 22-10-2019 publicació llistats de candidats i candidates admesos i exclosos.
    Publicació de continguts de les proves selectives.
  • 21-01-2020 publicada la convocatòria de les proves selectives de les borses de caràcter extraordinari, per la qual s'estableix la data, hora i lloc de les proves selectives.
  • Del 19 al 29 de febrer realització de proves selectives de les borses extraordinàries convocades per a diversos llocs.
  • 04-6-2020 publicació qüestionaris de preguntes i plantilla provisional de respostes de les proves selectives.
  • 29-06-2020 publicació de la plantilla definitiva de respostes i els llistats provisionals de puntuacions obtingudes per les persones candidates.
  • 21-7-2020 han sigut publicats els llistats definitius de puntuacions obtingudes per les persones candidates, en les proves selectives de les bosses extraordinàries convocades per a diversos llocs.
  • 22-07-2020 S'INICIA LA FASE DE MÈRITS.

    Només podran participar en la fase de baremació de mèrits les persones admeses que hagen superat la fase de proves.

  • Del 22 de juliol al 4 d'agost de 2020: A els/as candidats/as que hagueren superat la fase de les proves selectives se'ls concedirà un termini de deu dies hàbils a partir de la publicació dels llistats defintius de puntacions, perquè presenten la documentació acreditativa dels mèrits que desitgen fer valdre.
  • 05-08-2020 Finalitzada la presentació de mèrits per a la borsa de caràcter extraordinaris
  • 19-10-2020 Publicació llistats provisionals puntuacions totals obtingudes per als llocs de personal d'atenció al públic, animació científica, supervisor/a serveis i coordinador/a.
  • 03-12-2020 Publicació llistats definitius de puntuacions totals obtingudes per als llocs de personal d'atenció al públic, animació científica, supervisor/a serveis i coordinador/a.
  • 01-02-2021 Publicació llistats provisionals puntuacions totals obtingudes per als llocs de personal de aparcador/a, ajudant i auxiliar de manteniment
  • 01-02-2021 Publicació llistats definitius puntuacions totals obtingudes per als llocs de personal de aparcador/a, ajudant i auxiliar de manteniment
  • 09-07-2021 Publicació ampliació revisió mèrits per al lloc de personal d'atenció al públic: llistat noves candidatures revisades.
  • 09-06-2022 Publicació ampliació revisió mèrits per al lloc de personal d'atenció al públic: llistat provisional noves candidatures revisades.
  • 30-06-2022 Publicació ampliació revisió mèrits per al lloc de personal d'atenció al públic: llistat definitiu noves candidatures revisades.
  • 05-06-2023 Publicació ampliació revisió mèrits per a la borsa extraordinària de personal d'atenció al públic: llistat provisional noves candidatures revisades (quarta revisió).
  • 05-07-2023 Publicació ampliació revisió mèrits per al lloc de personal d'atenció al públic: llistat definitiu noves candidatures revisades (quarta revisió).